Vem är jag?

TANKAR 

Vem är jag?


Jag är en 24 årig tjej från Sverige som jobbar ett administrativt jobb på ett kontor! Jag har haft problem med både de psykiska och fysiska från 2020 så de gav mig inspiration att förbättras och hitta allt som gör mig till de bättre & även dela med mig av allt magiskt som livet har att erbjuda. Jag har alltid älskat  skönhet och hälsa + att jag är världens foodie. 

Jag kommer tipsa om allt från mat, träning, skönhet, trender och massa mer. Overall hälsa och hur vi kan leva vårat bästa liv som kvinnor! Denna bloggen är för alla kvinnor där ute som precis som mig, konstant känner press att leverera i samhället & en blogg där vi alla bara kan bolla precis ALLT! 

Anledningen till just namnet La Luna är för att Luna är måne på mitt absoluta favoritspråk spanska, och månen följer samma cykel som en kvinnas mens cykel inpricip, om man är fullt frisk så ska man alltid ha sin mens vid fullmåne, visste ni de? Vilket jag tycker säger en del om hur kraftfulla vi är. Sen heter även min lilla hund Luna & hon ger mig alltid massa kärlek och får mig må bra när jag är låg eller inte har energi. Så jag tänkte vara eran Luna helt enkelt!  

Jag hoppas denna bloggen kommer hjälpa någon, ge tips som kommer göra riktigt skillnad & att man får daglig inspiration från min livsstil. 


xoxo



Kommentarer

Populära inlägg